poezija...

srijeda, 25.05.2005.

No evo da i ja napisem koju rijec... zapravo nemam sto posebno ni pisati... htjela bih se samo zahvaliti na lijepim komentarima... znam da pjesme nisu moje, ali svaka opisuje moje osjecaje... ono sto se u meni zbiva... hvala jos jednom svima koji su odvojili par minuta da pogledaju moj blog...
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Image Hosted by ImageShack.us

Ne govorim ti bas u zadnje vrijeme
Da te volim
I ne gasim ti svjetlo u ocima
Prije spavanja
Ne govorim ti nesto njezno
I ne grlim ti dusu
Ali ovo ti moram reci,
Previse je gorkog
I ljudi su grubi
Pa ako i ne govorim
Jos uvijek te ono najljepse u meni
Voli i ljubi....


...posveceno osobi koja mi znaci sve u zivotu... on zna tko je...
volim te, andjele...
- 11:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>